Betrokkenen maken (adresboek)
Hieronder vindt u de procedure voor het aanmaken van betrokkenen
- Klik op "Instellingen" (1) en vervolgens op "betrokkenen" (2)

- Klik op "Nieuwe betrokkene"

- De vereiste informatie invoegen/wijzigen (1) en opslaan (2)

Opgelet: Als u een betrokkene in Medispring moet gebruiken als
Betalingsinstantie, is het noodzakelijk dat de specialiteit is ingesteld op "Betalingsinstantie" voor deze betrokkene.

Related Articles
Hoe stuur ik een Facturatie naar een betalingsinstantie (OCMW, WCZ, RVT, politie, enz.)?
Medispring heeft nog niet de mogelijkheid om automatisch "papieren" te verzenden naar de verschillende betalingsinstanties. U kunt dit echter heel eenvoudig doen door gebruik te maken van Excel-export. Aanmaken van het attest voor de Betalende ...
Een nieuwe agenda voor een gebruiker maken
Wanneer een nieuw aangemaakte gebruiker voor de 1e keer inlogt bij Medispring met zijn of haar login en wachtwoord, wordt zijn of haar agenda automatisch aangemaakt en geactiveerd wanneer de gebruiker voor de eerste keer klikt op het agenda-icoon in ...
Ongeschiktheidsattest maken
Open het dossier van de persoon voor wie je deze verklaring moet maken (bijv. de moeder die haar zoon ziek heeft) Klik in de SOAP P op + en kies "Ongeschiktheidsattest". kies in de reden "Aanwezigheid vereist door gezondheidstoestand van ..."
Een afspraak maken
Open de agenda door te klikken op het pictogram in de linker werkbalk Klik vervolgens in een afsprakengebied (1) (op het gewenste tijdstip: dit is ideaal) Als er een "afspraaktype" is gedefinieerd in het afsprakengebied, wordt het afspraaktype ...
Specialiteit van een gebruiker kan niet aangepast worden
Er werd tot nu toe 1 geval gesignaleerd waarbij een arts zijn specialiteit niet kon aanpassen (naar algemene geneeskunde). Dit probleem werd opgelost door aan die arts voorlopig de rollen "beheerder" (en ook gebruikersbeheerder, maar dit was wellicht ...