Handmatig berichten importeren in uw eHealthBox

Handmatig berichten importeren in uw eHealthBox

U kunt een bestand handmatig importeren in Medispring. Deze procedure wordt soms gebruikt als u bijlagen downloadt naar uw computer vanuit uw eHealtbox (niet Medispring) of van een andere locatie.
  1. in healthOne formaat: het wordt onmiddellijk geïntegreerd in het dossier van de patiënt als dit bekend is
  2. PDF-formaat: omdat de PDF een ongestructureerd bestand is, wordt het niet direct geïmporteerd; u moet een patiënt selecteren.

Hoe importeren?

  1. Selecteer handmatig importeren (1)
  1. Selecteer het bestand in HealthOne- of PDF-formaat (2)
  1. Klik op IMPORTEREN (3)
  2. Dit bestand wordt onmiddellijk geïmporteerd in uw eHealthBox Medispring en in het dossier van de patiënt geplaatst als de patiënt bekend is (en wordt aangeduid met een V op een groene achtergrond).



    • Related Articles

    • eHealth berichten ontvangen en verzenden via de eHealthbox

      Inleiding Wanneer u bent aangemeld met een actieve eHealthsessie, worden de berichten die toekomen in uw "eHealthbox" (bij eHealth) automatisch om de 15 minuten in Medispring "Inbox" binnengehaald. Dit werkt voor alle zorgverstrekkers die over een ...
    • Documenten ontvangen via eHealthbox manueel (her)importeren, bv. omdat ze verdwijnen na linken aan patiënt

      Wanneer ? De inhoud van eHealth bericht (rapport of laboresultaat) plots niet meer wordt afgebeeld, onmiddellijk nadat het aan een patiënt werden toegewezen BELANGRIJK: dit probleem doet zich voor wanneer het bericht werd ontvangen via de ...
    • Sumehr importeren

      Inleiding Een Sumehr importeren kan nuttig zijn voor nieuwe patiënten, oa. wanneer er geen PMF beschikbaar is of er problemen zijn met het importeren van de PMF. Een Sumehr bevat minder informatie, bv. niet alle contacten, maar in principe wel ...
    • Laboresultaten en rapporten via eHealthbox: Medispring vs Pricare

      Hoe werkt Medispring ? Een kopie van de berichten uit de eHealthbox van de arts wordt om de 15 min opgehaald van zodra deze aangemeld is met een actieve eHealthsessie. Nieuwe berichten worden dus niet ontvangen voor artsen die afwezig zijn ! De ...
    • Gewiste berichten die terugkomen

      Er zijn momenteel 2 mogelijke verklaringen hiervoor geïdentificeerd: Indien het recente berichten betreft (minder dan 7 dagen geleden ontvangen) Deze berichten werden gewist door een andere gebruiker dan de oorspronkelijke bestemmeling (d.i. de ...