Helpdesk contacteren - Teamviewer downloaden

Helpdesk contacteren - Teamviewer downloaden

Indien het echt dringend is

bv. Medispring werkt helemaal niet meer voor de volledige praktijk

  • probeer via app.medispring.be !
    je zal er je encryptiesleutels éénmalig opnieuw moeten inladen, zie deze faq

  • Bel 078 077 050 van 8:30 tot 12:30 en van 13:15 tot 17:30

In alle andere gevallen

  • Zoek eerst in de faq
    • je moet hiervoor volledige woorden ingeven !
    • bv. zoeken op "histor" geeft geen resultaten, zoeken op "historiek" wel

  • Check de status van eHealth en Mycarenet
  • Stuur een mail naar support@medispring.be
    • Zo veel mogelijk via 1 contactpersoon per centrum/praktijk
    • Eén vraag per bericht met telkens een duidelijk onderwerp
      • Geen nieuwe vragen stellen via een antwoord op een eerdere vraag (met een ander onderwerp)
      • Hierdoor kunnen vragen sneller en efficiënter beantwoord door volledig helpdesk team
      • Hierdoor kunnen verschillende vragen in parallel door verschillende personen opgevolgd worden. 
    • Met een duidelijke omschrijving van het probleem
      • voor uzelf of voor alle gebruikers ?
      • voor een specifieke patiënt (geef dan hun dossiernummer) of alle patiënten ?
      • Geef duidelijk de stappen om het probleem uit te lokken
      • Illustreer het probleem met een schermafbeelding.
    • Geef een rechtstreeks of persoonlijk telefoonnummer waarop de helpdesk u kan bereiken

  • De lijst en status van al je vragen kan je ook opvolgen

Niet dringende vragen of suggesties spaar je best nog even op.

 

Schermdeling: Teamviewer downloaden

mceclip0.png

 

    • Related Articles

    • Helpdesk Mycarenet / Mutualiteiten

      De contactgegevens van de helpdesk van Mycarenet en de mutualiteiten vind je hier: https://ned.mycarenet.be/algemene-beschrijving/helpdesk 
    • Anonieme versie van laboresultaat, rapport naar helpdesk opsturen.

      Instructies; Download het (laboresultaat of rapport) bestand uit Medispring, naar je pc, bv. op het bureaublad. Open het bestand in Notepad/Kladblok via rechts-klik op het bestand en dan "Openen met" > "Kladblok". Vervang de gegevens waardoor de ...
    • Hoe wijzig ik mijn gebruikersbestand (gegevens, login, wachtwoord, enz.)?

      U kunt uw gebruikersgegevens op elk moment wijzigen. U kunt uw RIZIV-nummer, uw wachtwoord, uw login, uw facturatiegegevens, uw weergavevoorkeuren, enz. wijzigen. Als u uw persoonlijke gegevens wenst te wijzigen of aanvullen, klikt u op het vakje met ...
    • Vaccinaties ingeven, verwijderen, naar Vaccinnet sturen

      Instructies In het P vak van een contact, op + klikken en dan "Vaccinatie" kiezen: OF In het linkse luik, naast Vaccinaties op de + klikken Zoek het vaccin in het vak "Een geneesmiddel kiezen" en selecteer het vaccin uit de keuzelijst OF, indien het ...
    • Berichten die toekomen onder "Onbekende bestemmeling"

      Inleiding Het gebeurt dat Medispring berichten niet kan toewijzen aan een specifieke gebruiker/bestemmeling Dit is bv. het geval van berichten gericht aan het riziv nr met de HAIO kwalificatie, bv 006, terwijl de arts ondertussen al afgestudeerd is ...