Helpdesk contacteren - Teamviewer downloaden

Helpdesk contacteren - Teamviewer downloaden

Indien het echt dringend is

bv. Medispring werkt helemaal niet meer voor de volledige praktijk

  • probeer via app.medispring.be !
    je zal er je encryptiesleutels éénmalig opnieuw moeten inladen, zie deze faq

  • Bel 078 077 050 van 8:30 tot 12:30 en van 13:15 tot 17:30

In alle andere gevallen

  • Zoek eerst in de faq
    • je moet hiervoor volledige woorden ingeven !
    • bv. zoeken op "histor" geeft geen resultaten, zoeken op "historiek" wel

  • Check de status van eHealth en Mycarenet
  • Stuur een mail naar support@medispring.be
    • Zo veel mogelijk via 1 contactpersoon per centrum/praktijk
    • Eén vraag per bericht met telkens een duidelijk onderwerp
      • Geen nieuwe vragen stellen via een antwoord op een eerdere vraag (met een ander onderwerp)
      • Hierdoor kunnen vragen sneller en efficiënter beantwoord door volledig helpdesk team
      • Hierdoor kunnen verschillende vragen in parallel door verschillende personen opgevolgd worden. 
    • Met een duidelijke omschrijving van het probleem
      • voor uzelf of voor alle gebruikers ?
      • voor een specifieke patiënt (geef dan hun dossiernummer) of alle patiënten ?
      • Geef duidelijk de stappen om het probleem uit te lokken
      • Illustreer het probleem met een schermafbeelding.
    • Geef een rechtstreeks of persoonlijk telefoonnummer waarop de helpdesk u kan bereiken

  • De lijst en status van al je vragen kan je ook opvolgen

Niet dringende vragen of suggesties spaar je best nog even op.

 

Schermdeling: Teamviewer downloaden

mceclip0.png

 

    • Related Articles

    • Helpdesk Mycarenet / Mutualiteiten

      De contactgegevens van de helpdesk van Mycarenet en de mutualiteiten vind je hier: https://ned.mycarenet.be/algemene-beschrijving/helpdesk 
    • Anonieme versie van laboresultaat, rapport naar helpdesk opsturen.

      Instructies; Download het (laboresultaat of rapport) bestand uit Medispring, naar je pc, bv. op het bureaublad. Open het bestand in Notepad/Kladblok via rechts-klik op het bestand en dan "Openen met" > "Kladblok". Vervang de gegevens waardoor de ...
    • Medispring is instabiel, traag of heeft een weergaveprobleem

      Het kan gebeuren (vaak na het updaten van Medispring of van uw werkingssysteem) dat Medispring niet meer alle gegevens correct weergeeft (met speciale tekens) of dat het programma onstabiel of zelfs traag wordt. In dit geval raden we u aan om Windows ...
    • Hoe wijzig ik mijn gebruikersbestand (gegevens, login, wachtwoord, enz.)?

      U kunt uw gebruikersgegevens op elk moment wijzigen. U kunt uw RIZIV-nummer, uw wachtwoord, uw login, uw facturatiegegevens, uw weergavevoorkeuren, enz. wijzigen. Als u uw persoonlijke gegevens wenst te wijzigen of aanvullen, klikt u op het vakje met ...
    • Vaccinaties ingeven, verwijderen, naar Vaccinnet sturen

      Instructies In het P vak van een contact, op + klikken en dan "Vaccinatie" kiezen: OF In het linkse luik, naast Vaccinaties op de + klikken Zoek het vaccin in het vak "Een geneesmiddel kiezen" en selecteer het vaccin uit de keuzelijst OF, indien het ...