Hoe maak je een consultatieverslag om naar een collega te sturen die je bijvoorbeeld vervangt?

Hoe maak je een consultatieverslag om naar een collega te sturen die je bijvoorbeeld vervangt?

Wanneer u een collega vervangt, is het heel eenvoudig om hem of haar een kort verslag te sturen.
Dit verslag dat door de eHealthBox wordt verzonden, komt onmiddellijk in de eHealthbox van de arts die wordt vervangen en wordt automatisch geïntegreerd in het dossier van de patiënt (zoals bij het ontvangen van brieven van collega's).

Wanneer u klaar bent met het coderen van de raadpleging,

  • maak een document

  • kies in de ontvanger van het document "andere ontvanger" en typ een paar letters om het te vinden (NB: het moet eerst worden gemaakt in uw lijst van betrokkenen: zie artikel "Maak een bettrokkene" )

  • zoek naar het document "rapport" door een paar letters in het zoekveld te typen
     
    NB  : als je dit document niet kunt vinden, sluit dan dit venster en importeer dit document uit de lijst met te importeren documenten
    Zie artikel: "Hoe importeer ik standaarddocumenten?" en volg de procedure voor het importeren van het documenttype "Overlegverslag"

  • Als u dit documenttype hebt geselecteerd, wordt alle inhoud van de raadpleging erin geplaatst


  • Klik op 
  • De naam van de arts die je aan het begin hebt gekozen wordt toegevoegd
  • het bestand wordt bijgevoegd
  • Vul het onderwerp van het bericht in
  • voeg een tekst toe

De arts die wordt vervangen, ontvangt dit dossier onmiddellijk in zijn eHealthBox, dat automatisch wordt geïntegreerd in het dossier van de patiënt, net als het verslag van een specialist.