Zoals u wellicht heeft gemerkt, heeft een informaticaprobleem ervoor gezorgd dat u uw patiënten niet kon inschrijven voor het forfait voor de maand juni 2025.
Dit betreft enkel inschrijvingen die tussen 13 en 25 juni 2025 in Medispring zijn uitgevoerd.
Na onderzoek door ons ontwikelaar is het probleem opgespoord en onmiddellijk opgelost.
Wat betreft het afsluiten van abonnementen: dit wordt automatisch opgelost tijdens de volgende verzekerbaarheidscontrole aan het begin van de maand (MDA).
Wij verzekeren u dat alle ziekenfondsen de aanmeldingen en afmeldingen wel degelijk hebben ontvangen.
Alle abonnementen zullen dus correct worden betaald en zullen worden gefactureerd in de facturatie van augustus in plaats van die van juli (
hoe factureer ik vorige maanden? ).
Ter herinnering, uw abonnementen zijn twee jaar lang factureerbaar.
Het aanmaken van abonnementen is weer volledig operationeel.
Inschrijvingen die tussen 13 en 25 juni 2025 zijn echter niet in Medispring opgenomen.
Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.
We hebben de patiëntenlijst nodig om wijzigingen in uw database door te voeren en ervoor te zorgen dat alles in orde is.
Daarom vragen wij u om ons de gegevens van uw contractregistratie die tussen 13 en 25 juni 2025 zijn uitgevoerd, deze aan ons doorgeven.
Gelieve hiervoor
uiterlijk op 15 juli de Excel-tabel (te downloaden onderaan deze FAQ) terug te sturen naar support@medispring.be.
Gegevens die nodig zijn voor registratie:
- het INSZ-nummer van de patiënt
- de datum van ondertekening van het contract
- de ingangsdatum van de verzekering
- de proefperiode (indien van toepassing)
- het type forfait (MKI)
- het type handtekening
o lezen van de identiteitskaart
o OF handtekening op papier
o OF het inlezen van de identiteitskaart van de wettelijke vertegenwoordiger
o OF handtekening op papier door de wettelijke vertegenwoordiger
Wij bieden u nognaals onze oprechte excuses aan voor het ongemak en wij verzekeren u dat onze medewerkers alles in het werk stellen om de situatie zo snel mogelijk te regulariseren en u een kwaliteitsvolle dienstverlening te bieden.
Hoogachtend, Medispring Support