Specialiteit van een gebruiker kan niet aangepast worden
Er werd tot nu toe 1 geval gesignaleerd waarbij een arts zijn specialiteit niet kon aanpassen (naar algemene geneeskunde).
Dit probleem werd opgelost door aan die arts voorlopig de rollen "beheerder" (en ook gebruikersbeheerder, maar dit was wellicht niet nodig) te geven, af- en weer aan te melden, en dan kon de specialiteit wel gewijzigd worden, ook nog na wegnemen van de rollen "beheerder" (en gebruikersbeheerder).
Related Articles
Hoe kan ik een Medispring-gebruiker deactiveren, verwijderen of opnieuw activeren?
Het is niet mogelijk om een gebruiker te verwijderen omdat er contacten aan hem zijn toegewezen. Ze moeten gewoon gedesactiveerd worden. Om een gebruiker te desactiveren, moet u eerst beheerders- of gebruikersbeheerdersrechten hebben (zie ...
Een nieuwe agenda voor een gebruiker maken
Wanneer een nieuw aangemaakte gebruiker voor de 1e keer inlogt bij Medispring met zijn of haar login en wachtwoord, wordt zijn of haar agenda automatisch aangemaakt en geactiveerd wanneer de gebruiker voor de eerste keer klikt op het agenda-icoon in ...
Je gebruiker wijzigen
Inleiding Dit document legt uit hoe u de verplichte informatie in uw gebruikersprofiel kunt wijzigen. Toegang tot uw gebruikersaccountgegevens Om toegang te krijgen tot uw gebruikersinstellingen: Open uw "Gebruikersgegevens" door op de stip ...
Medicatie kan niet gestopt worden
Het probleem de knop "Opslaan" inactief (light groen) blijft (alhoewel de reden wel is ingevuld) Dit was voorheen een probleem met medicatie gemigreerd vanuit Pricare, maar dit is in principe opgelost vanaf versie 2.6.3 zie faq. Instructies Ga naar ...
Het akkoord van de patiënt registreren voor het delen van zijn gegevens via eHealth ("geïnformeerde toestemming")
Inleiding Vooraleer gegevens worden gedeeld via het eHealth platform, moeten patiënten eerst hun "geïnformeerde toestemming" geven. Wanneer zij dit akkoord hebben gegeven, krijgen zorgverstrekkers die ook een therapeutische relatie met deze patiënten ...