Specialiteit van een gebruiker kan niet aangepast worden
Er werd tot nu toe 1 geval gesignaleerd waarbij een arts zijn specialiteit niet kon aanpassen (naar algemene geneeskunde).
Dit probleem werd opgelost door aan die arts voorlopig de rollen "beheerder" (en ook gebruikersbeheerder, maar dit was wellicht niet nodig) te geven, af- en weer aan te melden, en dan kon de specialiteit wel gewijzigd worden, ook nog na wegnemen van de rollen "beheerder" (en gebruikersbeheerder).
Related Articles
Hoe kan ik een Medispring-gebruiker deactiveren, verwijderen of opnieuw activeren?
Het is niet mogelijk om een gebruiker te verwijderen omdat er contacten aan hem zijn toegewezen. Ze moeten gewoon gedesactiveerd worden. Om een gebruiker te desactiveren, moet u eerst beheerders- of gebruikersbeheerdersrechten hebben (zie ...
Medicatie kan niet gestopt worden
Het probleem de knop "Opslaan" inactief (light groen) blijft (alhoewel de reden wel is ingevuld) Dit was voorheen een probleem met medicatie gemigreerd vanuit Pricare, maar dit is in principe opgelost vanaf versie 2.6.3 zie faq. Instructies Ga naar ...
Hoe een nieuwe gebruiker aanmaken ?
Enkel gebruikers met de rol Administrator (Beheerder) kunnen nieuwe gebruikers aanmaken. Momenteel is enkel voor artsen een licentie nodig. Dit wordt gedetecteerd op basis van hun RIZIV nummer. Deze kunnen in principe altijd al starten met een ...
Laboresultaten op hubs die niet goed afgebeeld en geïmporteerd worden.
Sommige ziekenhuizen en labo's laden laboresultaten ook al op de hubs, in een nieuw formaat dat nog niet door Medispring wordt ondersteund. Deze worden daarom nog niet goed afgebeeld: Dit zal in de toekomst worden verbeterd (MS-5723) Maar ondertussen ...
Geneesmiddelenvoorschriften worden niet elektronisch (via Recip-e) verstuurd
Normalerwijze worden geneesmiddelenvoorschriften altijd elektronisch verzonden, wat een "Elektronisch bewijs van voorschrift" oplevert: Wanneer het elektronisch versturen niet lukt, valt Medispring automatisch terug op een "papieren" voorschrift ...