Uw eHealthBox configureren voor een periode waarin u niet beschikbaar bent?

Uw eHealthBox configureren voor een periode waarin u niet beschikbaar bent?

Wanneer u een bepaalde periode niet beschikbaar bent (vakantie, ziekte, zwangerschapsverlof, ...), kunt u uw eHealthBox zo configureren dat de resultaten direct bij een vervangende collega terechtkomen.

Deze configuratie is niet mogelijk in Medispring, u moet dit doen via uw officiƫle eHealthBox.
Hoe u dit doet, vindt u in punt 3.1.3 "Onbeschikbaarheidsperiode" in het document dat beschikbaar is via deze link:

Om de periode van onbeschikbaarheid te schrappen, zie punt 3.1.4 van bovenstaand document.


Als u problemen ondervindt en de berichten niet worden overgebracht naar uw vervanger, moet u contact opnemen met de ondersteuning van eHealth.
E-mail: support@ehealth.fgov.be

Om eHealth in staat te stellen een onderzoek in te stellen, heeft eHealth een concreet geval nodig van een gebruiker die de onbeschikbaarheidsconfiguratie heeft gemaakt, maar van wie de berichten blijven aankomen bij de hoofdarts en niet bij de vervangende arts
Het is noodzakelijk om het volgende aan RIZIV door te geven:
  1. Het RIZIV-nummer van de arts die wordt vervangen
  2. 1 screenshot en een voorbeeld van een bericht dat de vervangende arts niet heeft bereikt
  3. Het RIZIV-nummer van de vervanger
    • Related Articles

    • Hoe deelt u uw database als vervanging?

      Met Medispring kunt u uw database gratis delen met een collega tijdens uw vakantie of zwangerschapsverlof. De collega gebruikt de webversie, dus hij/zij hoeft niets op zijn computer te installeren. Om verbinding te maken, moet hij/zij een webbrowser ...
    • Een eHealth-certificaat aanvragen

      Een eHealth-certificaat is een informaticasleutel waarmee u alle eHealth-diensten kunt openen zonder dat u elke keer een identiteitskaart en wachtwoord hoeft aan te vragen. U moet uw eHealth-wachtwoord één keer invoeren wanneer u inlogt bij ...
    • Minimale instellingen voor uw Medispring

      Om Medispring correct te gebruiken, is het essentieel dat het gebruikersaccount goed is geconfigureerd. Hieronder staan de vereisten en minimale configuraties voor een doktersaccount. Vereisten Als dit een gloednieuwe gebruiker is, zijn er 2 ...
    • Handmatig berichten importeren in uw eHealthBox

      U kunt een bestand handmatig importeren in Medispring. Deze procedure wordt soms gebruikt als u bijlagen downloadt naar uw computer vanuit uw eHealtbox (niet Medispring) of van een andere locatie. in healthOne formaat: het wordt onmiddellijk ...
    • eHealth certificaat instellen en verbinden

      Nota's: Voor het aanvragen/hernieuwen/intrekken van eHealth certificaten: Surf naar Beheer van de eHealth-certificaten, meer bepaald de 4 stappen onder "Hoe invullen/gebruiken": Ingeval van problemen gelieve contact op te nemen met het contactcentrum ...