Verkrijg het aantal medicatieschema's dat gesynchroniseerd is op de HUBs gedurende een bepaalde periode

Verkrijg het aantal medicatieschema's dat gesynchroniseerd is op de HUBs gedurende een bepaalde periode

Het aantal medicatieschema's kan worden opgehaald via het onderdeel REPORTING van Medispring.

  1. Op het tabblad EEN ZOEKOPDRACHT MAKEN selecteert u PATIËNT (1) en/of CONTACT (2)
    Als u PATIËNT selecteert, krijgt u een lijst met patiënten voor wie u minimaal 1 medicatieschema hebt gesynchroniseerd.
    Als u CONTACT selecteert, krijgt u een lijst met contacten voor wie u het medicatieschema hebt gesynchroniseerd
    Selecteert u beide, dan worden de 2 afzonderlijke tabbladen in de zoekresultaten weergegeven.

  2. Klik in de rubriek VERZOEK op EEN VOORWAARDE TOEVOEGEN

  3. Klik op CONTACT

  4. Kies voor "Contact" TYPE en selecteer vervolgens HUBSYNCHRONISATIE

  5. Als optie kun je een zoekperiode instellen

  6. Klik op de knop QUERY UITVOEREN

  7. In het tabblad RESULTATEN vindt u de 2 gewenste resultatentabbladen met resultaten (hier PATIËNTEN en CONTACTEN).
    Het getal tussen haakjes komt overeen met het aantal resultaten voor elk tabblad. 
    Ook kunt u bepalen welke kolommen u wilt weergeven door ze te selecteren in de KOLOMMEN
    Alle resultaten kunnen worden geëxporteerd naar een tabel door te klikken op EXPORTEER ALLES

Warning
Wij wijzen uw erop  dat alle gegevens die worden gebruikt om uw premies te berekenen (aantal Sumehr , aantal voorschriften, aantal Hoofdstuk IV, aantal Medicatieschema's ...) niet afkomstig zijn van de Medispring-software maar van verschillende overheids- of regionale platforms (HUBS, MyCarenet, ziekenfondsen, ...).

Medispring is geen geval de enige bron van gegevens omdat bijvoorbeeld 1 arts met een ander medische software kan werken of omdat aanvragen voor Hoofdstuk IV via het CIVARS platform worden gedaan.
    • Related Articles

    • Om het aantal uitgevoerde Sumehr te verkrijgen over een periode

      Via Medispring Reporting kunt u de lijst van Sumerhs opvragen. Het aantal Sumehrs kunt u opvragen via de tool REPORTING van Medispring. Op het tabblad EEN ZOEKOPDRACHT MAKEN selecteert u PATIËNT (1) en/of CONTACT (2) Als u PATIËNT selecteert, krijgt ...
    • Hoe gebruik ik de Reporting module ?

      Met de module Reporting V2 van Medispring kunnen gebruikers geavanceerde zoekopdrachten uitvoeren. Deze module werkt in 2 stappen: Een query maken (zoekcriteria definiëren) Deze query uitvoeren (resultaten ophalen) 1. Een query maken Doel De query is ...
    • Een PDF verzenden naar de HUB van de patiënt

      PDF-documenten kunnen naar de JOURNAAL van de HUB van de patiënt worden gestuurd. Dit wordt niet verstuurd naar het gedeelte DOCUMENTEN van de HUB. Om naar de DOCUMENTEN-sectie van de HUB te verzenden, moet u een document verzenden dat is gemaakt via ...
    • Het gedeeld medicatieschema (vanaf versie 2.10)

      Het gedeeld medicatieschema (vanaf versie 2.10) Inleiding Via het tabblad "Medicatieschema" van de module "Hubs" kunt u de actieve medicatie van een patiënt delen met externe zorgverleners Deze externe zorgverleners, bijvoorbeeld een specialist, ...
    • De geïntegreerde praktijkpremie in de huisartsenpraktijk.

      Wat is de premie voor geïntegreerde huisartsenpraktijk? Het betreft een forfaitaire bedrag die elk jaar aan huisartsen wordt uitbetaald om de werking van hun praktijk en het gebruik van elektronische diensten te ondersteunen. Meer gedetailleerde ...