Helpdesk
Problemen oplossen: verbindingsparameter
Problemen oplossen: verbindingsparameter In geval van traagheid of ontbrekende functionaliteit in de applicatie, is het handig om op het Medispring-verbindingsscherm te controleren welk type verbinding wordt gebruikt. Klik in het inlogscherm op "Meer ...
Helpdesk Mycarenet / Mutualiteiten
De contactgegevens van de helpdesk van Mycarenet en de mutualiteiten vind je hier: https://ned.mycarenet.be/algemene-beschrijving/helpdesk
Algemene voorwaarden
versie van 28/09/2019, vrije vertaling Presentatie MediSPRING CVBA, een vennootschap met maatschappelijke zetel te 41 Rue de Stierlinsart, 5070 Fosses-la-Ville (België) en geregistreerd onder het ondernemingsnummer 0697.560.553 (de "Vennootschap") ...
Cache leegmaken
Wanneer eForm wordt niet geladen Het lijkt of je voor sommige functionaliteiten nog een oude versie van Medispring hebt Instructies Development > Toggle Developper Tools In het tabblad "Application", selecteer aan linkerzijde "Clear storage", ...
Update naar nieuwste versie forceren
Wanneer ? Bepaalde functionaliteiten of verbeteringen niet in Medispring aanwezig, terwijl ze er bij collega's of volgens de "versie notities" wel zou moeten zijn Geen uitnodiging om Instructies Cache leegmaken, zie aparte instructies Electron: ...
Fouten opsporen via "Developer Tools"
Inleiding Via onderstaande instructies kan je (op suggestie van de helpdesk) een probleem onderzoeken en een meer gedetailleerde foutmelding doorsturen naar de helpdesk. Instructies Open de "Developer Tools", in Medispring electron via het menu ...
Medispring via "web app" (Chrome of Edge) gebruiken bij problemen of buiten de praktijk
Wanneer Volgende instructies kan je gebruiken wanneer: de Medispring applicatie die je gewoonlijk gebruikt niet meer werkt (bv. plots opnieuw moeten aanmelden en dit lukt niet meer) je geen toegang hebt tot je gewoonlijke Medispring applicatie, bv ...
Anonieme versie van laboresultaat, rapport naar helpdesk opsturen.
Instructies; Download het (laboresultaat of rapport) bestand uit Medispring, naar je pc, bv. op het bureaublad. Open het bestand in Notepad/Kladblok via rechts-klik op het bestand en dan "Openen met" > "Kladblok". Vervang de gegevens waardoor de ...
Status van eHealth en Mycarenet
Via onderstaande links kan je nagaan of er problemen zijn gemeld bij eHealth of Mycarenet: eHealth status per dienst Mycarenet
Helpdesk contacteren - Teamviewer downloaden
Indien het echt dringend is bv. Medispring werkt helemaal niet meer voor de volledige praktijk probeer via app.medispring.be ! je zal er je encryptiesleutels éénmalig opnieuw moeten inladen, zie deze faq Bel 078 077 050 van 8:30 tot 12:30 en van ...